ورود و ثبت نام

نحوه ثبت نام و ثبت سفارش در سایت من مارکت چگونه است؟
راهنمای خرید از من مارکت

برای خرید از من مارکت ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت دارید. روی گزینه ثبت نام بزنید تا وارد صفحه ثبت نام بشید. شما باید اطلاعات شخصی (نام- نام خانوادگی- ایمیل)، شماره موبایل و رمز عبور خودتون رو وارد کنید.

کد امنیتی خواسته شده رو هم وارد کنید و بعد از مطالعه قوانین و مقررات سایت تیک این مورد رو بزنید.

توجه: اگر شما قبلا عضو من مارکت شده اید از طریق صفحه ورود، وارد شوید.

بعد از وارد شدن به حساب کاربری برای تکمیل مشخصات رو گزینه حساب شما کلیک کنید. سپس گزینه ویرایش اطلاعات رو بزنید و اطلاعات شخصی‌ (کدملی- تاریخ تولد)، آدرس و کد پستی، شماره تلفن و اطلاعات حساب بانکی (شماره کارت- شماره شبا)‌رو وارد کنید.

لطفا دقت داشته باشید که اطلاعات وارد شده باید با اطلاعات کارت بانکی پرداخت کننده یکسان باشد.

بعد از تکمیل حساب کاربری به صفحه محصول مورد نظرتون برید و بعد از انتخاب رنگ و گارانتی گزینه افزودن کالا به سبد خرید رو انتخاب کنید. گزینه پرداخت نهایی رو بزنید. نشانی و نحوه ارسال رو انتخاب کنید.

نحوه پرداخت رو هم انتخاب کنید و بعد از پرداخت و تایید سفارش خرید شما تمام میشود.

چطور در حساب کاربری، مشخصاتم را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می توانید اطلاعات را ویرایش نمایید

چطور می توانم سفارشم را به صورت حقوقی ثبت کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید، از قسمت مشخصات فردی ، مشخصات حقوقی را انتخاب کرده و موارد لازم را تکمیل کنید.
امکان ثبت سفارش حقوقی فقط برای کالاهایی امکان پذیر است که فروشنده آن من مارکت باشد.

چطور در حساب کاربری شماره کارت بانکی شخصی خود را وارد کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه مشخصات فردی می‌توانید اطلاعات مربوط به شماره کارت بانکی را وارد نمایید.

شیوه ها و هزینه ارسال

هزینه ارسال در من مارکت چقدر است؟

همراهان عزیز من مارکت، تمام تلاشمان این است که بتوانیم سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان به دست‌تان برسانیم. به‌همین منظور در من مارکت چند روش برای ارسال سفارش‌ها در نظر گرفته‌ایم که شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود، یکی از این روش‌‌ها را حین ثبت سفارش انتخاب نمایید.

- ارسال سریع من مارکت (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)

- ارسال عادی من مارکت (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)

- ارسال ویژه کالای سنگین (حمل تا طبقه چهارم)

- پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

- ماهکس (برای شهرهای تحت پوشش ماهکس)

- تیپاکس (سراسر کشور به غیر از کیش و قشم)

- باربری

همچنین امکان پرداخت در محل برای شهر تهران فعال است و امکان ارسال محصول به سراسر کشور وجود دارد.

ارسال سریع من مارکت (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)

سرویس ارسال سریع من مارکت شامل مشتریان ساکن تهران و مناطق ۲۲ گانه است. شما می‌توانید حین ثبت سفارش بازه زمانی تحویل سفارش را انتخاب نمایید تا کالا مطابق با زمان انتخابی به شما تحویل گردد.

درصورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت ۱۷:۰۰ کالا همان روز به شما تحویل خواهد شد. همچنین ممکن است در برخی از روزهای تعطیل، امکان ارسال سفارشات ثبت شده در همان روز میسر نباشد.

ارسال عادی من مارکت (برای مناطق 22 گانه شهر تهران)

سرویس ارسال عادی من مارکت شامل مشتریان تهران و مناطق 22 گانه است. با انتخاب این روش شما سفارش خود را تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت، دریافت خواهید کرد. این وضعیت ممکن است در روزهای تعطیل دستخوش تغییرات شود.

ارسال ویژه کالای سنگین (حمل تا طبقه چهارم)

۱. اگر سفارش‌ خود را با روش ارسال ویژه کالای سنگین انتخاب کرده‌اید، در این روش مامورین ارسال من مارکت ملزم هستند که کالا را تا طبقه چهارم یا طبقات منفی ( ۲ طبقه زیرزمین ) حمل کرده و مقابل درب واحد تحویل بدهند.

۲. شرط امکان گردش کالا در راه پله به لحاظ ابعاد الزامی بوده و در صورت محدودیت فضا امکان حمل وجود نخواهد داشت.

۳. نصب تمامی کالا ها بر عهده نصاب مجاز شرکت گارانتی کننده بوده و من مارکت مجاز به باز کردن جعبه محصولات یا نصب یا راه‌اندازی کالاها نیست.

۴. تحویل تمامی کالاها مقابل درب واحد خواهد بود و من مارکت امکان ورود به داخل واحد را ندارد.

۵. در صورتی که مشتری درخواست حمل به بالاتر از طبقه چهارم را داشته باشد هزینه حمل توافقی خواهد بود.

ماهکس ( برای سراسر کشور )

ماهکس یک سرویس حمل سریع در کشور است که در ۵۵۰ شهر ایران دارای نمایندگی بوده و با توجه به ارسال مستقیم به اکثر این شهرها روشی سریع جهت ارسال مرسوله به حساب می‌آید.

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 16:30 ( پنج شنبه ها تا ساعت ۱3:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز تحویل ماهکس خواهد شد.

همچنین در هنگام ثبت سفارش می‌توانید زمان و ساعتی که سفارش شما تحویل شرکت ماهکس می‌شود را مشاهده فرمایید. کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می‌شود.

همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری ماهکس می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری ماهکس پیگیری نمایید.

ارسال توسط پست پیشتاز (برای سراسر کشور)

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت 13:30 (پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 11:00) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد.

همچنین در هنگام ثبت سفارش می‌توانید زمان و ساعتی که سفارش شما تحویل شرکت پست می‌شود را مشاهده فرمایید.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می‌شود.

همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

ارسال با باربری

ارسال با باربری یکی دیگر از روش‌های ارسال است که شامل کالاهای بزرگ و حجیم می‌شود. برای مثال می‌توانید برای کالاهایی مثل یخچال با ابعاد بالاتر از ۷ فوت و تلویزیون‌های با ابعاد بالاتر از ۶۵ اینچ از روش ارسال باربری استفاده کنید.

پس از تحویل سفارش شما به باربری، هماهنگی‌های لازم جهت تحویل کالا در شهر مقصد با شما انجام خواهد شد.
- تیپاکس (سراسر کشور به غیر از کیش و قشم)

شما می‌توانید برای دریافت سفارش‌تان از روش ارسال با تیپاکس نیز استفاده نمایید. این روش برای تمامی شهرهای کشور به غیر از کیش و قشم فعال است. طبق قوانین تیپاکس درصورت انتخاب این روش، سفارش شما طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت تحویل خواهد شد.

هزینه‌های بسته‌بندی و ارسال:
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال سریع با روش من مارکت: برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران حداقل 65000 تومان است.
  • هزینه بسته بندی و ارسال عادی با روش من مارکت: برای مناطق ۲۲گانه شهر تهران حداقل ۴۵۰۰۰ تومان است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال ویژه کالای سنگین (حمل تا طبقه چهارم): تا وزن ۵۰ کیلوگرم: ۳۹۹۰۰۰ تومان و وزن بالای ۵۰ کیلوگرم: ۴۹۹۰۰۰ تومان
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش پست پیشتاز : این هزینه باتوجه‌به وزن کالا محاسبه می‌شود؛ حداقل هزینه 70.800 تومان است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش ماهکس: این هزینه باتوجه‌به وزن کالا محاسبه می‌شود؛ حداقل هزینه 132000 تومان است.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش باربری: هزینه‌ای که به‌صورت آنلاین پرداخت می‌کنید هزینه اولیه ارسال کالا است، مابقی هزینه حین دریافت کالا از محل باربری لازم است پرداخت گردد.
  • هزینه بسته‌بندی و ارسال با روش تیپاکس: این هزینه باتوجه‌به وزن کالا محاسبه می‌شود؛ حداقل هزینه 132000 تومان است.
زمان های ارسال سفارش در من مارکت چگونه است؟

حین ثبت سفارش، زمان تحویل سفارش توسط پیک من مارکت به آدرس شما و زمان تحویل سفارش به شرکت پست و یا ماهکس برای شهرهای غیر تهران قابل مشاهده است.

چه کالاهایی را می توانم با روش ارسال باربری سفارش بدهم؟

روش‌ ارسال باربری فقط برای کالاهای سنگین مثل تلویزیون های با ابعاد ۶۵ اینچ به بالا و یخچال های بیشتر از 7 فوت امکان پذیر است.

روش های پرداخت در محل شامل چه مواردی است؟

شما می توانید هم به‌صورت اینترنتی و هم با استفاده از کارت خوان، مبلغ سفارش را پرداخت نمایید.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آدرسم را تغییر دهم؟

برای سفارش های تهران، اسلام شهر و کرج درصورتی که وضعیت سفارش در حالت تحویل به پیک نباشد می توانید آدرس را تغییر بدهید.
برای سفارش هایی که توسط پست و ماهکس و باربری ارسال می شوند امکان تغییر آدرس وجود ندارد.

فرایند ثبت سفارش

چرا مبلغ از حسابم کسر شده، اما سفارش ثبت نشده است؟

عموما دلیل این اتفاق اختلال مربوط به درگاه بانکی است. درصورت بروز این مشکل، مبلغ پرداخت شده طی ۷۲ ساعت به حساب بانکی شما بازگردانده می شود.

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش، به سبد خریدم کالایی اضافه کنم؟

خیر، امکان اضافه کردن کالا به سبد خرید بعد از ثبت سفارش وجود ندارد.

برای دریافت کالا چه مدارکی باید ارائه بدهم؟

حین دریافت کالا حتما باید کارت ملی و کد تحویل ارسال شده از طریق پیامک را ارائه نمایید.

آیا امکان تغییر شعبه برای تحویل حضوری وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

پیگیری سفارش

آیا می توانم سفارشم را لغو کنم؟

برای سفارش های تهران، اسلام شهر و کرج امکان لغو کالا وجود دارد.
برای سفارش هایی که با پست، ماهکس و باربری ارسال می شوند فقط تا زمانی می توانید سفارش را لغو نمایید که سفارش در وضعیت آماده ارسال باشد.

فاکتور سفارش را چطور دریافت کنم؟

پس از تحویل کالا ، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.

بیمه نامه را چطور دریافت کنم؟

۴۸ ساعت بعد از تحویل کالا می توانید بیمه نامه را در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
برای دریافت بیمه نامه در حساب کاربری به بخش سفارش های من و سپس سفارش های تحویل شده مراجعه کنید. در ادامه با کلیک روی مشاهده سفارش بیمه نامه نمایش داده می شود.

آیا می توانم سفارشاتم را باهم ادغام کنم؟

در حال حاضر ادغام سفارش ها امکان پذیر نیست.

درصورت تاخیر در تامین کالا چطور به من اطلاع رسانی می شود؟

همکاران ما از طریق تماس تلفنی و یا پیام کوتاه به شما اعلام می کنند.

سفارش تا چند روز در فروشگاه می ماند؟

تا ۲۴ ساعت سفارش شما در فروشگاه باقی می ماند و می توانید در زمان تعیین شده سفارشتان را تحویل بگیرید.

سفارشاتی که از طریق پست یا ماهکس ارسال می شوند را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش و تحویل بسته به پست، کد رهگیری به شماره تماس شما در قالب پیام کوتاه ارسال می شود. با وارد کردن این شماره در سامانه رهگیری پستی مرسولات می توانید وضعیت بسته را بررسی کنید.

مفاد ضمانت هفت روزه برگشت وجه

در صورتی که کالا ایراد ظاهری داشته باشد ، تا چه زمانی مهلت برگشت کالا را دارم؟

بعد از مشاهده ایراد ظاهری، تا یک ساعت اول بعد از تحویل سفارش ایراد را به پشتیبانی اعلام کنید.

چطور سفارشم را مرجوع کنم؟

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در من مارکت، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علی‌رغم تلاش‌های ما گاها ممکن است کالایی که دریافت می‌کنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. ¬به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل‌شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.

شرایط مرجوعی کالا

• شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛

• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید؛

• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛

• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛

• درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی من مارکت اطلاع بدهید؛

• از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛

• از زمان دریافت کالا تا هفت روز می‌توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه‌ای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقه‌ای تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛

• کالا پس از تحویل به من مارکت بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛

• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت ‌درخواست به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

• اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به‌همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود؛

• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

• اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به من مارکت اقدام نمایید؛

• اگر سفارشتان را از یکی از شعب من مارکت تحویل گرفته‌اید، در زمان مرجوعی کالا، حتما باید بسته را به یکی از شعب من مارکت تحویل بدهید؛

• اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به من مارکت تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت می‌شود.) در صورت عدم تایید عودت کالا توسط من مارکت، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد من مارکت به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور من مارکت مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و ... ندارد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در من مارکت، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علی‌رغم تلاش‌های ما گاها ممکن است کالایی که دریافت می‌کنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. ¬به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل‌شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.

شرایط مرجوعی کالا

• شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛

• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید؛

• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛

• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛

• درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی من مارکت اطلاع بدهید؛

• از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛

• از زمان دریافت کالا تا هفت روز می‌توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه‌ای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقه‌ای تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛

• کالا پس از تحویل به من مارکت بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛

• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت ‌درخواست به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

• اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به‌همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود؛

• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

• اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به من مارکت اقدام نمایید؛

• اگر سفارشتان را از یکی از شعب من مارکت تحویل گرفته‌اید، در زمان مرجوعی کالا، حتما باید بسته را به یکی از شعب من مارکت تحویل بدهید؛

• اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به من مارکت تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت می‌شود.) در صورت عدم تایید عودت کالا توسط من مارکت، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد من مارکت به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور من مارکت مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و ... ندارد.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

کالا را به همراه تمام لوازم جانبی و بسته بندی اصلی آن به آدرس من مارکت ارسال کنید.

اگر کالا الکترونیکی و دارای رمز عبور است، لطفاً قبل از ارسال آن، رمز عبور را حذف کنید.

از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید.

کالایی که خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید. در صورتی که کالای شما خارج از مهلت تست ۷ روزه با مشکلی مواجه شود می توانید با گارانتی مورد نظر تماس گرفته و مشکل را اعلام کنید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

از زمان دریافت کالا ۷ روز مهلت تست دارید و در این مدت می توانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید

اگر کالایی که خریدم نیاز به خدمات گارانتی داشته باشد چه کنم؟

در صورتی که کالای شما پس از مهلت ۷ روزه تست دچار مشکل شود و شامل گارانتی باشد، باید با شرکت گارانتی کننده که اطلاعات آن روی کارت گارانتی یا جعبه محصول درج شده است تماس بگیرید تا از خدمات گارانتی استفاده نمایید.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

گارانتی شرکت های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است، برای اطلاع از شرایط گارانتی با شرکت‌ گارانتی کننده تماس بگیرید.

در شهرهای غیر از تهران چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در من مارکت، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علی‌رغم تلاش‌های ما گاها ممکن است کالایی که دریافت می‌کنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. ¬به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل‌شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.

شرایط مرجوعی کالا

• شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛

• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید؛

• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛

• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛

• درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی من مارکت اطلاع بدهید؛

• از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛

• از زمان دریافت کالا تا هفت روز می‌توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه‌ای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقه‌ای تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛

• کالا پس از تحویل به من مارکت بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛

• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت ‌درخواست به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

• اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به‌همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود؛

• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

• اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به من مارکت اقدام نمایید؛

• اگر سفارشتان را از یکی از شعب من مارکت تحویل گرفته‌اید، در زمان مرجوعی کالا، حتما باید بسته را به یکی از شعب من مارکت تحویل بدهید؛

• اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به من مارکت تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت می‌شود.) در صورت عدم تایید عودت کالا توسط من مارکت، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد من مارکت به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور من مارکت مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و ... ندارد.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از تحویل کالا به من مارکت، کالا بررسی و نتیجه آن طی 72 ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

051 44 67 2729

تماس بگیرید و درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

بله، یکی از شرایط مرجوع کالا مغایرت کالای دریافت شده با کالای ثبت سفارش شده است و در مهلت تست ۷ روزه می توانید کالا را عودت بدهید.

سوالات متداول عمومی

زمان های ارسال سفارش در من مارکت چگونه است؟

حین ثبت سفارش، زمان تحویل سفارش توسط پیک من مارکت به آدرس شما و زمان تحویل سفارش به شرکت پست و یا ماهکس برای شهرهای غیر تهران قابل مشاهده است.

برای دریافت کالا چه مدارکی باید ارائه بدهم؟

حین دریافت کالا حتما باید کارت ملی و کد تحویل ارسال شده از طریق پیامک را ارائه نمایید.

آیا می توانم به صورت اقساطی خرید کنم؟

بله، برای اطلاعات کامل به صفحه زیر مراجعه نمایید.

اعتبار من
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می توانم آن را برگردانم؟

بله، درصورتی که بسته بندی کالا باز نشده و پملپ جعبه مخدوش نشده باشد می توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه ای عودت بدهید.

چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

051 44 67 2729

تماس بگیرید و درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در من مارکت، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علی‌رغم تلاش‌های ما گاها ممکن است کالایی که دریافت می‌کنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. ¬به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل‌شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.

شرایط مرجوعی کالا

• شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛

• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید؛

• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛

• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری حذف شود؛

• درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی من مارکت اطلاع بدهید؛

• از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛

• از زمان دریافت کالا تا هفت روز می‌توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه‌ای به ما بازگردانید. (مرجوعی سلیقه‌ای تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.)؛

• کالا پس از تحویل به من مارکت بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛

• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداخت‌شده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت ‌درخواست به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

• اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به‌همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود؛

• درصورت درخواست بازگشت مبلغ به حساب شخصی لازم است این مورد را به مرکز تماس اعلام کنید.

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

• اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی من مارکت تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به من مارکت اقدام نمایید؛

• اگر سفارشتان را از یکی از شعب من مارکت تحویل گرفته‌اید، در زمان مرجوعی کالا، حتما باید بسته را به یکی از شعب من مارکت تحویل بدهید؛

• اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به من مارکت تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت می‌شود.) در صورت عدم تایید عودت کالا توسط من مارکت، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد من مارکت به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور من مارکت مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و ... ندارد.

فاکتور سفارش را چطور دریافت کنم؟

پس از تحویل کالا، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.

بیمه نامه را چطور دریافت کنم؟

۴۸ ساعت بعد از تحویل کالا می توانید بیمه نامه را در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
برای دریافت بیمه نامه در حساب کاربری به بخش سفارش های من و سپس سفارش های تحویل شده مراجعه کنید. در ادامه با کلیک روی مشاهده سفارش بیمه نامه نمایش داده می شود.

سایر موارد

اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده ام، مدتی گذشته باشد، گارانتی چگونه محاسبه می شود؟

اگر کالایی که سفارش داده اید شامل گارانتی است . گارانتی از زمان خرید شما به صورت اتوماتیک فعال می شود.

نحوه فعال سازی گارانتی چگونه است؟

اگر کالایی که سفارش داده اید، شامل گارانتی است، گارانتی از زمان خرید شما به صورت اتوماتیک فعال می شود.

آیا می توانم به‌صورت اقساطی خرید کنم؟

بله، برای اطلاعات کامل به صفحه زیر مراجعه نمایید.

اعتبار من